مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

اهمیت مشاوره حقوقی حضوری با وکیل پایه یک 

امروزه به دلیل افزایش اختلافات حقوقی بین افراد جامعه در هنگام طلاق، انجام معاملات و یا عقد قراردادها و غیره، بسیاری از افراد به دلیل ناآگاهی از قوانین و همچنین ناآگاهی از حقوق مالی و اجتماعی خود با یکدیگر دچار اختلاف می شوند و ناگزیر برای حل و فصل اختلافات خود مجبور می شوند به مراجع قضایی مراجعه کنند تا قاضی طبق قانون در خصوص اختلاف واقع شده در مورد حق و حقوق طرفین تصمیم گیری و تعیین تکلیف و رأی مقتضی صادر نماید.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

ثبت دادخواست و شکایات و تقدیم آن به مراجع قضایی صالح و تشکیل پرونده قضایی و پیگیری آن پیچیدگی های خاصی دارد، از این رو اگر افراد خودشان به تنهایی بخواهند برای ثبت دادخواست و پیگیری پرونده در دادگاه اقدام کنند به دلیل ناآگاهی از قوانین و روند رسیدگی به پرونده در مراجع قضایی نتوانند ادله کافی را برای دفاع از حق و حقوق خود و اثبات ادعاهای خود به دادگاه ارائه دهند و به دلیل کمبود ادله و مدارک لازم، رأی به نفع او صادر نشود، به این ترتیب آنها متضرر شده و به حق و حقوق خود نمی رسند.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

بهترین راه برای طرح انواع دادخواست و پیگیری پرونده قضایی، مراجعه به یک وکیل پایه یک دادگستری و دریافت مشاوره حقوقی حضوری و وکالت دادن به وکیل است؛ چرا که یک وکیل پایه یک دادگستری به کلیه قوانین و روند رسیدگی دادگاه ها به پرونده های قضایی آشنایی کامل دارد و می تواند افراد را به درستی راهنمایی کند و با وکالت دادن به او برای تنظیم و ثبت دادخواست و حضور یک وکیل پایه یک در پیگیری پرونده، احتمال صدور رأی به نفع موکل و موفقیت در پرونده بیشتر خواهد شد.

اگر نیاز به مشورت با یک وکیل با تجربه داری، برای دریافت راهنمایی و مشاوره حقوقی حضوری رایگان با وکلای پایه یک موسسه حقوقی دادآرمان تماس بگیر و در خصوص مشکل قضایی خودت هر سوالی داری بپرس.

هزینه مشاوره حقوقی حضوری

در صورتی که افراد برای مشاوره به دفتر وکیل به صورت حضوری مراجعه کنند، باید هزینه مشاوره حضوری با وکیل را پرداخت کنند.

هزینه مشاوره حقوقی حضوری با توجه به موضوع پرونده (طلاق، مهریه، املاک، ثبت احوال، مواد مخدر و…) و پیچیدگی های آن و همچنین مدت زمان مشاوره تعیین می شود و افراد در ازای هزینه ای که پرداخت می کنند به صورت کامل در خصوص پرونده قضایی خود راهنمایی می شوند و وکیل پایه یک دادگستری در خصوص موضوع پرونده طبق قانون افراد را راهنمایی می کند.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

چنانچه برای حل مشکلات حقوقی و قضایی خود برای دریافت مشاوره و راهنمایی به یکی از وکلای پایه یک موسسه حقوقی دادآرمان مراجعه کنید، می توانید از مزایای مشاوره با یک وکیل با تجربه به صورت رایگان بهره مند شوید.

برای مشاوره حقوقی حضوری باید به چه کسی مراجعه کرد؟

برای دریافت مشاوره و راهنمایی در خصوص پرونده های حقوقی مانند خانواده، املاک، ارث و میراث و یا پرونده های کیفری مانند مواد مخدر، جعل و غیره باید به یک وکیل پایه یک دادگستری مراجعه کرد.

وکیل پایه یک دادگستری، وکیلی است که می ‌تواند بدون هیچ محدودیتی در تمامی محاکم حقوقی یا کیفری کل کشور فعالیت نماید؛ اما وکلای پایه یک اغلب در یک یا چند زمینه حقوقی یا کیفری فعالیت می کنند مانند وکیل خانواده (وکیل طلاق، وکیل مهریه و…)، وکیل ملکی، وکیل مواد مخدر و غیره.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

افراد برای دریافت مشاوره حقوقی حضوری، باید به وکیلی که در زمینه مورد نظر فعالیت می کند، مراجعه نمایند، مثلا اگر در خصوص مطالبه مهریه سوالی دارند باید برای دریافت مشاوره به وکیل مهریه مراجعه کنند و یا برای ثبت و پیگیری طلاق توافقی به وکیل طلاق توافقی مراجعه کنند و یا در مورد مشکلات تقسیم ترکه باید از یک وکیل ارث، مشاوره دریافت کنند.

اگر سوالی در مورد انواع دعاوی حقوقی و کیفری داری از وکلای با تجربه موسسه حقوقی دادآرمان مشاوره و راهنمایی رایگان دریافت کن.

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

مزایای مشاوره حقوقی حضوری با وکیل پایه یک دادگستری

همان طور که گفته شد بهترین راه برای مراجعه به محاکم و طرح دادخواست، دریافت مشاوره حضوری از یک وکیل پایه یک دادگستری است؛ چرا که مشاوره با وکیل برای موکلین مزایایی دارد، که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

موسسه حقوقی دادآرمان

چنانچه افراد بدون مشورت با یک وکیل با تجربه برای ثبت دادخواست و پیگیری پرونده خود اقدام کنند، به دلیل ناآگاهی از قوانین و نحوه رسیدگی محاکم به پرونده ها، تنظیم و طرح دادخواست و همچنین پیگیری پرونده در محاکم بسیار دشوار خواهد شد؛ اما با وکالت دادن به یک وکیل کاردان و با تجربه و دریافت مشاوره حضوری، این امکان برای موکل فراهم می شود که بتواند از دانش و تجربه وکیل در حل و فصل پرونده خود استفاده کند و بدون اینکه روند رسیدگی به پرونده طولانی شود و یا با شکست مواجه شود به نتیجه مطلوب دست پیدا کند و به حق و حقوق خود برسد.

موسسه حقوقی دادآرمان
مشاوره حقوقی رایگان

در حقیقت موکلین با مشاوره حقوقی حضوری با وکیل و وکالت دادن به او برای رسیدگی به پرونده قضایی در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده و با کمترین استرس برای حل و فصل مشکل خود با کمک وکیل از طریق قانونی اقدام کرده اند. 

لینکهای مفید موسسه حقوقی دادآرمان  

·        خدمات موسسه حقوقی دادآرمان 

·        وکیل آنلاین 

·        مشاوره حقوقی حضوری 

·        وکیل طلاق 

·        وکیل مهریه 

·        وکیل طلاق توافقی 

·        وکیل ارث 

·        وکیل ملکی 

·        وکیل ملکی آنلاین 

·        امور مهاجرت 

·        انواع جرائم کیفری 

·        عناوین جرائم کیفری  

مشاوره آنلاین، تلفنی و حضوری دعاوی خانواده – ملکی – کیفری و حقوقی 

02122904873    -      02122904874 

 –09128400921 – 09336267878 – 09336267676 – 

مشاوره حقوقی رایگان موسسه حقوقی دادآرمان

  مشاوره حقوقی